søndag 18. mars 2012

Det er søndag,og tre dager siden jeg kom hjem fra samlingen vi hadde på Nythun Fjellstue.Da jeg kom hjem var hodet fullt med alt vi hadde lært,masse inntrykk og ikke minst glede! Glede over å kunne få lov til å delta på dette fantastiske kurset.

For en fantastisk flott gjeng,og da tenker jeg både på studentene,og forelesere/kursholdere!

Nå sitter jeg og skal prøve og sortere alt av læring og informasjon som ligger "lag på lag" inni mitt hode!

Var koselig å komme tilbake på jobb,ungene er så herlige.
 Hadde tidligvakt og vi satt ved frokostbordet.Ungene hadde vært på Skei,på årets fjelltur dagen før jeg kom tilbake
.De største hadde tatt drosje sammen med en av de voksne,og jeg spurte om de hadde truffet drosjesjåføren tidligere.

Nei,det trodde de ikke,men de visste at han hadde vært innom bhg.og hentet noen en gang tidligere.

Var han gammel,spurte jeg? Ungene så på meg,så sa den ene (mens hun tok seg oppi håret) :"Nei,men han var litt rusta!"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar